Skrivet: - Kategori: Allmänt - Kommentarer: 1

Kära läsare



Först och främst vill jag bara säga tack för alla erafina kommentarer.
Det betyder verkligen jättemycket och det är vad som får mig att fortsätta driva denna novell! :)
Jag ska göra mitt bästa för att hålla så god uppdatering om dagarna som möjligt + att försöka göra långa och så bra kapitel som möjligt!

Jag hade innan jag startat denna blogg skrivit hela 30 kapitel, på grund av att jag ville ligga så långt före er som möjligt, -om ni förstår! :)
Jag har dock skummat igenom lite kapitel såhär i efterhand och sett att det är några saker som behöver ändras som jag arbetar för fullt med!
Och som vanligt babblar jag på mer än nödvändigt, HEHE. Vad jag ville säga var, TACKTACKTACK!
Ni är underbara <3

Förresten, vad sägs om ett till kapitel idag? :)




Fick förresten en kommentar om länkbyte
ifrån en tjej som heter Sonja! Då du inte länkade din blogg blir det lite svårt, länka den så ska vi ordna med länkbyte ska du se! :) PUSS

Comments
Anonym skrev:

Hmm ett till kapitel...? JAAAAAAAA!!! :D kraaaam xxxx

Datum: 2011-12-28 / Klockan: 18:26:04 /



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback