Skrivet: - Kategori: Allmänt - Kommentarer: 2

URSÄKTA MIG

Av att ha läst TRE ynka kapitel på min novell så klandrar du/ni mig för att kopiera någon annan?

Min novell är inte i närheten av att likna någon annans! Och det kommer ni att märka allt eftersom.
Jag tycker det är lite patetiskt och anklaga någon när man inte läst fler än tre kapitel, som jo till viss del kan påminna om någon annans.

Men när denna novell har nått sitt slut, så tycker jag du/ni kan kommentera vad ni tycker, om den liknandenågon annan ni läst!
Men så länge så tycker jag inte man ska yttra sig efter så kort tid!



Kapitel 4-5 dyker upp senare :)




Comments
CarroBieber <3 skrev:

bara patetiskt av den som gjort det!

Dinnovell är grym hittils och den liknar inte något jag läst tidigare!

Ta ingen skit, du är värd bättre :)

Datum: 2011-12-19 / Klockan: 18:10:30 /



Anonym skrev:

haha, någon har inget liv!

Datum: 2011-12-19 / Klockan: 19:41:35 /



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback