Skrivet: - Kategori: Always Kidrauhl (PAUSAD) - Kommentarer: 3

Sneek Peak - Chapter fiftysix .

"En aning osäkert pressade Justin försiktigt sina läppar emot hennes. Mjuka kyssar som snabbt övergick till hångel samtidigt som hennes händer utforskade hans bara överkropp. Hungern började än en gång stiga och för varje gång han kysste hennes läppar var det som tusen blixtstötar som for genom kroppen, det var med en sådan laddning och spänning att justin fick svårt att kontrollera sig. Osäker på vad som skulle ske, va han skulle göra eller om Isadora var redo placerade han trots båda sina händer längs hennes svank som försiktigt smektes ned över hennes fasta rumpa. Isadora flämtade ivrigt och höll ett fast grepp i justins nackhår innan hon högt stönade, "jag vill ha dig, Nu". _____________________________________________________________________________________________________ En liten sneekpeek på kommande kapitel! :) Någon mer än jag som är EXCITED?!?! :D

Comments
Maya skrev:

När kmr de?:)

Datum: 2012-04-06 / Klockan: 14:58:20 /



Anonym skrev:

Sjukt spännande! Lääängtar ihjäl mig :)

Datum: 2012-04-06 / Klockan: 16:20:58 /



Mickan - / My Life In My Words skrev:

Oh lord! :)

Detta har man ju väntat lite på med, haha nu låter jag som värst pervot men det är ju sant! :D

Hoppas innerligt att detta kapitel kommer snart! :D

Spännande! :D

PussKram <3

Datum: 2012-04-09 / Klockan: 02:11:08 / URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se/



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback