Skrivet: - Kategori: Allmänt - Kommentarer: 1

Svar på försenad frågestund!


Fin blogg du har nu! Designen jag menar.
Svar; SUPERTACK. Är själv riktigt riktigt nöjd med den. Och det är den fina Mickan som gjort den, hon finns http://miickzz.blogg.se/ !!!


Läste precis den korta novellen du gjort, sjuktbra! Min fråga, vart får du all din insperation från? Och kan du någongång tänka dig att göra en novell av den där shortcut novellen?

Svar; Supertack! Till din fråga, vart jag får all insperation ifrån… Hm, Jag försöker hålla saker på linjen mellan verklighet och fantasi, så det blir en mix mellan dem båda. Sedan lyssnar jag även på mycket musik bl.a olika instrumental och lite lugnare låtar för att få insperation.

För tillfället blir det nog ingen novell av den ShortCut novellen jag gjorde, men tack för frågan!
Hej, kommer det en novell efter detta? Hur gammal e du? Läser du andra novellbloggar? Har du en favorit bok?
Svar; Japp, det kommer en till Novell efter denna som jag redan arbetar flitigt med. Längtar verkligen tills ni får veta handligen osv :D Jag är 20 vårar och jag läser enbart tre novellbloggar för tillfället, “TouchedByBieber”, “WaytoBieber” och min absoluta favvis , “Firststeptwoforever. Min favorit bok/böcker är “Twilight saga” böckerna och sedan är serierna “Om en pojke” en riktigt hemsk men otroligt bra bok/böcker. Kram!

 


Hej! Riktigt fin blogg! Lust att göra ett länkbyte? Svar; Absolut! Det kan vi göra! Kram!


Hur många kapitel är det kvar av Always Kidrauhl? Och blir det en uppföljare?
Svar; Hmm.. Jag hade tänkt avsluta den någonstans mellan 80-100 kapitel.
Jag vet faktiskt inte ä nom det blir en uppföljare, vi får helt enkelt se, om ni läsare vill det när sista kapitlet + epilogen är publiserad.
Dock, kommer det dyka upp en sprillans ny novell efter denna. Stay tuned! Kram

 


Comments
Marielle :) skrev:

Jag blev så glad när jag läste att min novell är din favorit. :')

Datum: 2012-04-18 / Klockan: 09:22:21 / URL/Blogg: http://Http://Firststeptwoforever.blogg.se



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback