Skrivet: - Kategori: - Kommentarer: 3

Novell - The Choice .




Esme Haven är en ung attraktiv kvinna, som gör allt för att hålla sin karriär så långt ifrån botten som möjligt. Med hjälp av sin trofasta vän och kollega Adam Duhmel, får hon en dag det uppdrag hon alltid drömt om. Ett uppdrag som kräver ny identitet, en ny bostad i en helt annan stad och en helt ny look.

Har hon det som krävs för att kunna fullfölja sitt uppdrag? Hennes uppdrag som går ut på att gå under djupet i Los Angeles gator och hitta gruppen som kallar sig för "Five", där ingen mindre än badboyen Justin Bieber står högst på listan över människor ingen vill se i livet.
Blir det en dans på rosor som hon förväntar sig eller händer det som hon aldrig vågat drömma om?


Detta är en resa full av äventyr, intriger, mörka hemligheter och en förbjuden kärlek som träffar två helt olika människor med två helt olika världar och när det inte kunnat bli värre står Esme inför ett beslut som kan förändra hela sin framtid.



Comments
Amanda O skrev:

Går Esme i skolan i novellen eller vadå? Fatta inte riktigt :) menden verkar skitbra ^^ <3 första kapitlet idag? :D

Datum: 2012-12-07 / Klockan: 22:54:01 /



Mickan - / My Life In My Words skrev:

Hej vännen! Det är bara fint med mig, med dig då?
Ja men självklart vännen, jag hjälper dig så gärna. Jag har kvar den jag gjorde innan, men uppdaterar den gärna, så du får en ny och fräsch istället! :)
Har du kikat min designsida? http://miickzzdesigner.blogg.se/
Jag hjälper dig som sagt gärna, men maila mig istället vännen så pratar vi mer om det där, mailen står med om du inte har den kvar :D Kram!

Datum: 2012-12-07 / Klockan: 23:04:16 / URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se



bieber.blo.gg skrev:

Hejsan! Jag lottar ut ett laptop skydd med Justin Bieber motiv i bloggen, är det något som skulle passa dig ? :) Kika in hit för mer info:

http://bieber.blo.gg/2012/december/tavling-vinn-ett-laptop-skydd.html#comment

Ha det bäst! :D

Datum: 2012-12-07 / Klockan: 23:16:19 / URL/Blogg: http://bieber.blo.gg/



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback