Skrivet: - Kategori: - Kommentarer: 0

Sneek Peak Chapter 3 - Part 1.

Different thoughts . 


”Precis det jag sa, du ska till en nattklubb ikväll, Karma Eleven rättare sagt .. ” skrockade Adam, ”Oroa dig inte Esme, det kommer gå bra. Det kommer upp ett stylingteam om några minuter och hjälper dig med makeovern. Jag ringer dig!” fyllde han snabbt in och innan jag hunnit protestera eller svara hade han lagt på. Underbart. Jag vände tillbaka blicken emot skärmen där den blanka bilen visade sig. ”Du kan springa, men du kan inte gömma dig” sa jag uppspelt och slog igen dataskärmen. 

_______________________________________________________________________________________________

Liten förhandstitt på kommande kapitel, Different Thoughts. Är ni nyfikna på nästa kapitel? Kanske kommer det upp redan ikväll. :) Ha en fortsatt fin lördag. Kram 

Comments
Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback