Skrivet: - Kategori: - Kommentarer: 2

What do you think?!



Pågrund av personliga skäl har jag varit långt borta från denna blogg under en låååång tid. jag har under flera tillfället lovat och publicerat inlägg om att dem sista kapitlen på Always Kidrauhl ska komma upp, men inget har skett. 
Jag vet att det är fel och lova något och sedan inte kunna stå upp för det, men here it comes anyways, FÖRLÅT!

Jag vill inte gå för djupt in på varför jag varit så off genom denna blogg, men vad jag kan säga är att jag varit i en svår period i mitt liv, den tuffaste någonsin. Men jag har lyckats ta mig ur den allt mer och mer för varje dag som passerar, jag vill inte konstatera att jag är helt 'frisk' än men jag försöker iallafall. 

Anledningen till varför jag nu publicerar detta inlägg är för att jag har en fråga till er (få som fortfarande är kvar), Hur skulle ni känna om jag påbörjar en ny och fräsch novell för nu?, (då min mac dator gick sönder och var tvungen att lämna in den på lagning så försvann såklart alla dokument jag hade om AlwaysKidrauhl då jag dum nog inte säkerhetskopierat något alls.) 
Hur skulle ni känna för det? Och om jag säger att slutet på Always Kidrauhl KOMMER KOMMA, men inte just nu, då jag tappat intresset helt för att försöka skriva slutet på nytt igen. 

Skulle ni tycka det vore okej, eller är ni fortfarande fästa vid att få ett avslut på AlwaysKidrauhl? 
Jag kan absolut publicera Prologen på den nya novellen så fort som möjligt om så vore fallet. 

Kram till er alla. Och förlåt än en gång. 

Comments
Amanda O skrev:

Jag trodde du hade dött där ett tag, hahah :D men jag tycker att du ska påbörja en ny!!!!! Nu med en gång helst :) kram

Datum: 2012-12-07 / Klockan: 19:48:16 /



Emelie skrev:

Helst en ny, för ska jag vara ärlig kommer jag knappt ihåg vad den andra handlade om :(
Sorry, men har inte varit inne här på länge!
Men du skriver sjukt bra och du får göra som du vill, men jag tycker i alla fall det är okej med en ny! :)

Datum: 2012-12-07 / Klockan: 21:39:58 / URL/Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback