Skrivet: - Kategori: Allmänt - Kommentarer: 5

Fina läsare

Hej fina läsare! dem flesta av er sover nog nu, det är ju trots allt fredag imorgon vilket innebär skola och jobb fördem flesta! :)
För vill jag bara säga VÄLKOMMEN till alla nya läsare som hittat hit, superkul! :) Och till er "gamla" läsare, tack för att ni fortsätter att läsa och stötta :) Ni är underbara allihopa!

Anledningen till detta inlägg är för att jag har dåliga nyheter, då jag valt att ta några dagars ledighet från bloggen pågrund av personliga skäl. Jag återkommer inom några dagar. 

Tack för ert tålamod era fina ord och för att ni visar kärlek till denna novell :)
Jag vill bara påpeka om att jag absolut INTE har några planer på att lägga ner denna blogg. Har stora planer för framtiden som kommer inom kort :) Jag behöver bara helt enkelt en liten timeout. Är tillbaka forttare än ni anar :)
Tills dess, ha det bra :) PUSS O KRAM


Comments
Mickan - / My Life In My Words skrev:

Ta den tid du behöver vännen !

Och hoppas på att vad det än är löser sig.

Kram !

Datum: 2012-02-03 / Klockan: 11:23:38 / URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se/



Emilija skrev:

ta den tid du behöver, dina trogna läsare kommer förstå och stanna kvar tills du är redo :)<3

Datum: 2012-02-03 / Klockan: 14:27:13 /



Felicia skrev:

Håller med dem andra.. Ta så lååång tid som du vill, det är ju du som bestämmer, right?? ;) Kmr SJÄLVKLART inte sluta läsa pga det*?!? ;o

Datum: 2012-02-03 / Klockan: 15:52:43 / URL/Blogg: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se



CarroBieber<3 skrev:

OMB!!! :o

ta den tid du behöver :)

Datum: 2012-02-03 / Klockan: 22:16:12 /



Mamacita skrev:

stackarn, hoppas det inte är något allvarligt? <3

Säger som dem andra, ta den tid du behöver! Kram

Datum: 2012-02-04 / Klockan: 13:37:23 /



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback