Skrivet: - Kategori: Allmänt - Kommentarer: 6

FRÅGESTUND???

Hej alla fina!

Jag vill först säga förlåt för att jag inte uppdaterade som lovat. Då min bästavän (som bor i göteborg) kom och överraskade mig på min födelsedag och valde att stanna några dagar, söt som hon är!

Men jag LOVARLOVARLOVAR att slänga in ett kapitel imorgon eftermiddag någongång :)

Jag vill säga tack för alla fina kommentarer ni lämnar, det är superkul och komma in och läsa era åsikter om novellen :) det upskattas supermycket ska ni veta.
Och jag ville bara kika in för att säga hej typ, ni flesta sover väl som stockar då det är skola imorgon för dem flesta?.. :)






Förresten...??

FRÅGESTUND NÅGON?!

Jag svara på alla era frågor. Om mig, novellen, osv osv..
Det är nytt för mig, men vi kan ju prova på och se hur det går.
Fråga så mycket som möjligt, jag svarar på ALLT!

PUSS


Comments
Mamacita skrev:

Vet dina kompisar om att du skriver en novellblogg om justin bieber?

Vad gick du för linje i skolan?

Vad jobbar du med?

Hur mycket tycker du om justin på en skala från 1-10? :D

Din favorit låt med justin och varför? :D

Datum: 2012-02-01 / Klockan: 14:10:39 /



Anonym skrev:

vart bor du?

hur många läsare har du per dag? :D

favorit låtar? (om du bortser från justin såklart :D)

har du sett never say never?

favoritblogg/ar du läser just nu? :)

Datum: 2012-02-01 / Klockan: 15:37:40 / URL/Blogg: http://lizzi.blogg.se/



Carola Sundh skrev:

Hur lång blir denna novell? asså hur många kapitel?*

Kommer det en till del? typ en "part 2"?

Hur kom du på idén till den? (då jah aldrig har sett/läst något liknande) :D

har du kille?

Datum: 2012-02-01 / Klockan: 16:52:25 /



Anonym skrev:

Din novell är så hila bra! dina idér är makalösa, helt otroliga! i varje kapitel händer något nytt , ville bara säga hur mycket jag älskar denna blogg :D

nu till min fråga, kan du inte någon gång göra någon typ av special? Som jag sett många bloggar gör... skulle vara kul och läsa just din :)

Datum: 2012-02-01 / Klockan: 17:04:56 / URL/Blogg: http://justinbieberismine.blogg.se/



Emilija skrev:

Hur mycket skriver du på en dag? alltså hur många timmar spenderar du åt bloggen :)ÄLSKAR DIN NOVELL!

Datum: 2012-02-01 / Klockan: 17:33:19 /



Anonym skrev:

vad skulle du göra om du fick chansen att träffa Justin bieber? :D

Datum: 2012-02-01 / Klockan: 19:32:03 /



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback