Skrivet: - Kategori: Allmänt - Kommentarer: 0

Svar på frågestunden ..

Frågor om mig:

Vad gick du för linje i skolan? : Jag gick hotell- och Restauranglinjen, med inriktning kock. Kram.

Vad jobbar du med?: Jag jobbar med äldreomsorg i Norge, ett jobb jag varit på i snart två år och trivs superbra med :) Kram.

Vet dina kompisar om att du skriver en novellblogg om Justin Bieber?: Nej, ingen vet om att jag driver en blogg, eller rättaresagt en novellblogg. Jag har ett ganska stort och brett umgänge, men det är ingen som vet det. Men folk vet om att Justin är min stora idol :) Kram.

Min favoritlåt med Justin och varför?: Min favoritlåt med Justin är Never Say Never, då den har hjälpt mig att inse att man aldrig ska ge upp sina drömmar. Då minstora dröm är att bli ambulansförare, något som jag nu utbildar mig till vid sidan av mitt jobb i norge :) Kram.


"never say never"


Hur mycket tycker du om Justin på en skala från 1-10?: Definera tycka om?! Jag tycker om Justins musik, den är inspererande och träffar rakt in i hjärtat. Justin är en person jag ser upp till, han hjälper till med välgörenhet, han står upp för mobbare, han besöker barnsjukhus, han stöttar sin familj och vänner, han finns där för dem oavsett vad. Och det är det jag "tycker om" med honom.
Det är inte så att jag har en "kändischush" på honom, då det finns gott om andra flickor/kvinnor i världen som har det :) Min kändiscrush däremot är ChrisBrown! Kram.


"God, his so hot! Team BREEZY!"

Vart bor du?: I huvudstaden! :) Kram.

Hur många läsare har du per dag?: Det varierar mellan 90-150 läsare varje dag, och sidvisningar varierar mellan 180-250 cirka. Kram.

Favoritlåtar?(om du bortser från Justin såklart): Hmm, väldigt många. Jag har ett ganska bred musiksmak och tycker om det mesta, (utom rock, opera och liknande). Men just nu lyssnar jag mycket på Pitbull, Beyoncé, Chris Brown, Jason Derulo. Sådan typ av musik. Jag har alltid varit en typ av dunkadunka smaken om man kan säga så? Haha.
Men när jag skriver kapitel så lyssnar jag mycket på 80-90tals musik, sådant som inspererar mig. även mycket instrumental musik, typ Beyonce's halo, intrumental. Den ger mig otroligt mycket insperation! Kram.

Har du sett Never Say Never?: OFC!? vem har inte det lixsom?, nejrå men ja jag har sett den några gånger, en otroligt bra film! Har den även på dvd! :) Kram.

Favorit blogg/ar du läser just nu?:  Jag har följt Marielles gång ungefär sedan starts, tjejen som driver bloggen FirstStepTwoForever.blogg.se , en fruktansvärt duktig skrivare och fantastisk tjej :)
Enda bloggen jag för tillfället följer, även om jag kan gå in då och då och kika på andras :) Kram.

Har du kille?: Nej. Jag har precis gått ur ett 3 års långt förhållande. Dock är vi fortfarande väldigt goda vänner :). Kram.

Vad skulle du göra om du fick chansen att träffa Justin Bieber?: jadu,, vad skulle jag göra.. Jag har faktiskt ingen aning, jag skulle försöka kontrollera min kropp över att inte hamna i chocktillstånd men samtidigt skulle jag intala mig själv om att han är en helt vanlig tonåring, bara det att hans ansikte syns över hela världen. :) Kram.



"Jag skulle drunka i hans ögon.."


Frågor om novellen:

Hur lång blir denna novell? Asså hur många kapitel?*: Jag har faktiskt ingen aning, det är något jag inte tänkt på. Men jag har dock en upplagd plan om hur jag vill att den ska sluta som jag tror ni kommer att ÄLSKA :) Kram.

Kommer det en till del? typ en "part2"?: Det märks, det beror helt och hållet på hur många av er som önskar en del två på denna när "part1" är slut :)! Kram.

Hur kom du på idén till den? (då jah aldrig har sett/läst något liknande): Jag kikade runt lite på olika Justinnoveller och såg att det aldrig var någon som skrivit om hur det skulle vara om han la sångkarriären på hylla. Och började bolla med olika idér fram och tillbaka, sedan kom idén upp om att Pattie dött pågrund av bröstcancer. Kram.

Din novell är så himla bra! dina idér är makalösa, helt otroliga! i varje kapitel händer något nytt , ville bara säga hur mycket jag älskar denna blogg :D
nu till min fråga, kan du inte någon gång göra någon typ av special? Som jag sett många bloggar gör... skulle vara kul och läsa just din! :
Först av allt, TackTackTack sötan! Du anar inte hur mycket det betyder :) Nu till din fråga, Hur menar du? Som en enda lång novell eller något liknanade? :S Kram.


Hur mycket skriver du på en dag? Alltså hur många timmar spenderar du åt bloggen:) ÄLSKAR DIN NOVELL! :
Tack så jätte mycket, och jag älskar dig! heheh. Angående din fråga, det varierar från dag till dag. Någon dag kan jag spendera hela dagen framför datorn ungefär. Och någon annan kanske jag bara skriver någon timme eller två. Det beror lite på vilket humör jag är på och vad det är för väder ute :) Kram


  ________________________________________________________________________________________________

Tack för alla frågor ni ställde, det var jätte kul att svara på dem :)
Nästa kapitel dyker upp lite senare och det är ur Isadoras perspektiv! :) SPÄNNANDE? :D

Comments
Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback