Skrivet: - Kategori: Allmänt - Kommentarer: 5

Angående kapitel!

Då min design verkar ha lagt av helt och inlägg hamnar både här och där, vill jag bara kort förklara vart ni finner dem olika kapitlena , till nya läsare så som "gamla" :)

Kapitel 1 och uppåt finner ni om ni klickar på DECEMBER MÅNAD, då går ni NÄSTAN längst ner, där ni kommer finna prologen! bläddrar ni lite grann uppåt fortsätter det med 1,2,3,4,5 osv.

OBS!! var noga med att checka varje kapitel så där är rätt i ordningen du läser! DÅ kapitel kan ligga i fel ordning.

Jag hoppas det hjälpte någorlunda! Jag ber om ursäkt för att det ska behöva bli så komplicerat och ber er vänligt att ha överseende med detta.
Jag hoppas på att få design ordnat snart så allt blir som vanligt!
Men tills dess, trevlig läsning och hoppas ni kommer tillbaka! :)

PUSS&KRAM


Comments
Mickan / My Life In My Words skrev:

Headern var ju jätte söt ! :)

Men som jag sa, om du vill eller behöver hjälp så finns jag tillgänglig :)



- Haha nej :P Ja det gjorde det :P

Okej, jag älskar att åla bräda med, men mina knän tar stryk av det, inte så kul att sitta fast och så åker ena knät ut le, inte skönt kan jag säga. Men jag är sämst på slalom, :P Så vi får väl se :)

Allt bra med dig idag ? :)

Kram

Datum: 2012-01-19 / Klockan: 17:20:35 / URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se/



Mickan / My Life In My Words skrev:

- Okej :) Ja precis med design och header och så :)

Jag är ingen expert men några designer har jag gjort :)



Okej usch va jobbigt. Ja mina knän är som dom är pga en moppeolycka när jag var 16, ena knät är opererat en gång, men har stora problem med det än.

haha ja det är sant, jag lär väl bryta benen när jag testar första gången :P Men man måste ju prova :)

härligt att höra ! :D Jo det är bara bra med mig med :)

Har haft en kanon bra dag ! :D Dudå ? :)

Kram

Datum: 2012-01-19 / Klockan: 22:03:08 / URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se/



Mickan / My Life In My Words skrev:

Åååh ett till kapitel, mååste läsa ! :D



- Ja jag kan ju lite grann, om du kollar under kategorin Design i min blogg ser du det jag har gjort, har gjort fler men det var länge sen :)

Jag har nog tid i helgen, men du får ju vara med att bestämma hur det ska se ut, om du vill ha min hjälp vill säga, kika och säg vad du tycker först :D



Nej inte det roligaste men det var ett tag sen, :) Lärt mig att leva med det, men sporter och så är ett big NONO. :P

Neej precis man ska aldrig säga aldrig :) Fel av mig.

Härligt ! :D Kram

Datum: 2012-01-19 / Klockan: 22:46:47 / URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se/



Mickan / My Life In My Words skrev:

- Tack sötan ! :)

Jag försöker iaf, ja och min egna har jag ju också gjort :) Men det är inte många jag har hunnit med, de jag har gjort är det många som har bytt ut nu, tyvärr. :P Men men, :)

Ja visst kan jag knåpa ihop en, i helgen skulle jag nog kunna göra det, men du får ju vara med och bestämma :)



Jo men så är det :D hihi !

Nuuu ska jag läsa ! :D

KRAM !

Datum: 2012-01-19 / Klockan: 23:58:14 / URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se/



Ginny/Hermione skrev:

Är du ett Harry Potter Fan?

Gillar du Harry Potter Prylar?

Gå in på våran blogg och skriv vad du skulle vilja att vi skulle sälja på tradera!

Datum: 2012-01-21 / Klockan: 21:49:57 / URL/Blogg: http://harrypotterloverss.blogg.se/



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback