Skrivet: - Kategori: Allmänt - Kommentarer: 5

Bloggvärlden

Ja vad ska men egenligen säga, det är som rubriken lyder, BLOGGVÄRDLEN. Denna enorma stora bloggvärld. Det är helt sjukt egentligen om man tänker på hur många det är som dagligen bloggar, hur många timmar man spenderar framför datorn och lägger upp fina bilder, skriver texter osv.

Det är kul att blogga. Det är det. Om man verkligen skriver om sådant man gillar, sådant man själv vill publicera och inte vad någon annan vill.
Vad jag egentligen säga är att jag tycker det är så fruktansvärt SYND när det komer tider då någon/några ens orkar lägga ner tid på att trycka ner och förstöra för andra.

Som tex att skriva elaka/krängkande kommentarer på andras bloggar och verkligen få det som att det är ägaren till den publicerades blogg som kommenterat. Jag vet att det går att logga IP eller vafan ni kallar det. Men endå?
Jag vet inte vad det är för personer som gör sådant här, eller vad dom egentligen tänker när dem sitter och försöker kränka ner andra på internetet.
Det är fruktansvärt barnsligt, fruktansvärt omoget och jag kan egentligen inte förstå eller se det roliga i det hela.
jag säger bara, VÄX UPP FÖR FAN!!!

Tack vare att någon/några småbarn vill ha roligt på andras bekostnad har ni INTE BARA FÖRSTÖRT KVÄLLEN FÖR MIG MED ÄVEN FLERA HUNDRA ANDRA PERSONER, så TACK för det. Tack så jävla mycket.
Idioter.


Och Marielle, Ägaren till FirstStepTwoForever bloggen , jag vet att det inte är så lätt och undgå vad som hänt, men jag hoppas du verkligen tänker om innan du beslutar du för att lägga ner bloggen. Dina läsare älskar dig, älskar din blogg. Glöm aldrig det. Tänk på det positiva istället för att låta någon/några småbarn förstöra för dig, trycka ner dig.. Dem är inte värda det. Låt dem inte vinna. Bevisa att du är bättre, bevisa att du är starkare än så.


Tack för mig.
Kapitel 40 under.

Comments
Marielle skrev:

Vad ska man säga? Tack iallafall. :) Det betyder faktiskt mycket när folk skriver så fina ord om mig. Och tro mig, alla kommentarer jag har fått på mitt senaste inlägg har jag läst. Och jag tar till mig, det gör jag verkligen. Men jag är samtidigt så trött på att folk vill mig illa, jag har inte gjort en enda människa något. =/

Datum: 2012-01-26 / Klockan: 21:10:35 / URL/Blogg: http://firststeptwoforever.blogg.se/



Emilia skrev:

Håller med till 110%! Förstår inte hur någon kan vara SÅ omogen att man gör något som det här. De där J**la småungarna har VÄRKLIGEN förstört min dag! Men jag hoppas precis som du och många andra att de slutar och att hon fortsätter att skriva<3 :/

Datum: 2012-01-26 / Klockan: 21:28:37 /



Mickan - / My Life In My Words skrev:

- jaa det kan man ju säga att han är ! :D

Längtar tills jag får gosa :)

Haha :) Okej, ja folk har sagt att jag också borde åka dit och jobba, men får se :)

Går det bra där då ? :)

kram kram

Datum: 2012-01-27 / Klockan: 19:26:07 / URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se/



Mickan - / My Life In My Words skrev:

- ja verkligen ! :D



Okej, :) Man kanske ska testa det ! :D

Det förstår jag att dom är. :)

Allt bra med dig annars ? :)

Kram kram

Datum: 2012-01-27 / Klockan: 22:27:45 / URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se/



Mickan - / My Life In My Words skrev:

- Okej :)

Ja jag har hört det, men samtidigt så tjänar man väl bra med ?

Härligt att höra vännen ! :D

jo det är bara bra med mig med, :)

Ska sätta mig och läsa lite nu ! :D:D

KramKram

Datum: 2012-01-27 / Klockan: 23:21:55 / URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se/



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback