Skrivet: - Kategori: Always Kidrauhl (PAUSAD) - Kommentarer: 0

Chapter TwentyFour . Little Miss Sunset


Ängslig, förvirrad och orolig. Synen av Rose som gick fram och tillbaka och viskade ensliga ord för sig själv i den stora hallen när Isadora precis vaknat denna söndagsmorgon och var påväg ner för att äta frukost. Rose som så frustrerat inte hört fotstegen av Isadora när hon äntrade sista trappsteget ner i hallen kollade chockerat upp på Isadora som nyvaken stod med ett förvirrat leende och såg på henne. "Åh tack gode gud. Isadora! Dem är galna!" Förvirrat drogs Isadora av rose mot köket. "Vem är galen?" Fick Isadora förvirrat ur sig. "Åh miss, du har ingen aning! Jag tror jag blivit galen!" Rose såg ensligt på Isadora. "Rose! Vad är det som pågår?" Frustrerat slog Isadora ut med armarna i luften när dem äntrat köket. "Det .. Det är vad som pågår!" Rose såg ängsligt på Isadora när hon pekfingret viftade mot hemtelefonen som låg på den lilla köksön tillsammans med en bunt av skvallerblad. "Den ringer oavbrutet, hela morgonen.." Rose gick ängsligt efter Isadora som stumt gick emot dem alla tidningarna och sökte med blicken över dem, två oncepice med USA tryck lyste upp hela framsidan där hon och Justin utdelade saliv inne på den lilla Restaurangen igår morse. Stumt stod hon och drog med handen över dem olika tidningarna och nervositeten växte inom henne. Hade justin sett detta?

"H-h-har du läst någon av dem?" Isadora stammade nervöst fram små ord. Hon var orolig, förvirrad och en aning rädd. Rädslan över vad justin skulle säga steg henne över huvudet. "Ja.. allihopa. "Nickade Rose ensligt fram.
"Vad står det? Vet dom vem killen är?" Orolig och panikslagen såg Isadora på Rose som sökte efter dem rätta orden. Försiktigt skakade hon på huvudet, "Nej. Men ett flertal stationer ringer oavbrutet för en intervju om vem det är. Tydligen har någon tipsat om att killen på bilden har ett likadant halsband och skor som en försvunna popstjärnan Justin Bieber. " Förtvivlat skakade Rose på huvudet, "Jag beklagar Isadora". 
Panik, svett och nervositet steg allt mer inom Isadora. D-d-ddom hade sett. Flickorna på den lilla restaurangen hade sett.
"Rose ... ring .. Ring Justin och berätta att jag är påväg." Tom i blicken plockade Isadora åt sig alla tidningar som befann sig på rummet. Ovedmeten om vad Justin just nu kände eller tyckte av det han läst var hon tvungen att träffa honom.

* * *



" Kommande Hotellarvtagerskan Isadora Hilton syntes på lördagsmorgonen tillsammans med en oidentifierad ung man på Restaurangen Sunset In en bit söder om Los Angeles. En källa som befann sig på platsen berättar att Isadora Hilton beställde två kycklingbaguetter och två juice. Källan bekräftar även att dem båda såg väldigt kära ut och den unga mannen som Hotellarvtagerskan kom tillsammans med döljde sitt ansikte bakom mörka solglasögon luva och inte sa något under vistelsen.
Dock var miss.Hilton väldigt trevlig och lät sig fotograferas tillsammans med en ung kille som befann sig på platsen.

Ytterligare 4 källor har valt att komma ut och berätta sin historia och enligt dom var den unga mannen som Miss.Hilton dök upp tillsammans med ruskigt lik en föredetta popsensation vid namn Justin Bieber. Då våra ena källa specifikt berättar, "Han sa inte ett ord under vistelsen. Men jag tror att jag och även många andra som befann sig på platsen kunde se likheten mellan honom och Justin Bieber, då han valt att ha på sig lila supras och jag såg även ett halsband som jag tidigare bara sett på Justin, nämnligen ett Justin's diamant halsband av populära Family Guy figuren Stewie."
Ja vad tror ni kära läsare? Är det popsensationen Justin Bieber vi ser på dessa bilder som Isadora Hilton utbyter djupa kyssar med? Eller har Little Miss Sunset bara funnit en man som är oslåeligt lik popsensationen?

Varken Isadora Hilton eller Justin Bieber har ännu inte varit kontaktbar för en kommentar om händelsen."

Isadora gick runt nervöst i små olika rörelser fram och tillbaka på golvet framför Justin, där han satt i soffan och stirrade tomt på tidningen han höll i händerna. Vad skulle han egentligen säga? Vad fann det att säga efter en sådan händelse?

"Det är mitt fel." Isadora stannade upp och såg på Justin stumt. Hans fel? Vad är egentigen hans fel i detta? Allt detta hade inte hänt om det inte vore för Isadora, hon borde ha sagt nej, hon borde ha stoppat honom från början att följa med in i restaurangen.
"Vadå ditt fel?" Isadora satte sig ner stumt och stirrade på det blanka parkettgolvet framför sig. "Jag tror att jag är den enda som äger ett sådant halsband, för det är special designat enbart till mig. Vittnena eller i värsta fall fans till mig måste ha sett direkt att det var jag, men inte vågat komma fram." Isadora såg på Justin och försökte ta in varenda lilla ord han sa och försökte komma på något bra att säga.
Justin vända på ansiktet och log snett, ett tillgjort leende som inte betydde någonting. "Ett flertal stationer och tidningar har ringt hem till mig oavbrutet för en kommentar eller en intervju. Vad ska jag göra? Ska jag neka?" Isadora såg ängsligt på honom, tvekande om hon valt de rätta orden.
 "Jag tycker om dig för din ärlighet. Så neka är det sista du ska göra för det kan få konsekvenser i framtiden om folk vet att du ljugit från början. Tala sanning. Boka en tid hos ellen för en intervju, och säg det som kommer ifrån hjärtat." Isadora kunde inget annat än att le, sådär kärlekskrankt och fånigt. "Varför just Ellen?" Isadora hajade till när han specifikt nämnt att det var just dit hon skulle.
"För att jag är skyldig henne en tjänst. Och jag tror hon skulle bli väldigt glad över att få just denna nyhet först. Pluss att jag älskar henne!" Log Justin charmigt. Den mörka delen som funnits i hans ansikte var nu borta. Nu såg Isadora den där glada och charmiga Justin, den Justin som hon var van vid.

__________________________________________________________________________________________

Vad tycker ni? :)


Comments
Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback