Skrivet: - Kategori: Always Kidrauhl (PAUSAD) - Kommentarer: 10

Chapter TwentyOne . The perfect moment . PART TWO!



Barfota gick dem båda tillsammans på den fotsatt varma sanden, solnedgången var påväg ner och snart skulle mörkret stiga. Briset från det gungande havet, med inte ett objekt så långt ögat kunde nå stod Isadora och skådade den vackra utsikten av kristallblått hav. Justin som försiktigt vandrade omkring i den lätta sanden granskandes av Isadoras alla rörelser.
"Gillar du det?" frågade Justin och även han granskandes utöver den oändliga havsbrisen. "Jag älskar det" log Isadora stort och andades in den somriga känslan av hav, sand och prasslande palmer.
"Vad hände .. förut?" Justin ställde frågan som Isadora befarat. Hon såg på honom som besvärat såg ner i sanden samtidigt som han lät sin vänstra fot leka i sanden. Ja, vad skulle hon egentligen svara på frågan. Hon hade ju själv ingen aning. "Jag vet faktiskt inte.. Jag vet bara att jag hade saknat dig så. Att jag var glad över att se dig igen" Hon såg ut mot solen som var påväg ner i horisonten, de röda gula och guldiga färgerna som den gav ifrån sig. Hur vackert det var.

Från ingenstans bärdes hon upp av Justin och hamnade på hans ena axel. Justins namn som upprepade kom ur isadoras mun som bönfall honom om att släppa ner henne. ljudet av Justins skratt som slugiskt inte gav efter hamnade dem båda undervatten ytan i det ljumna saltvattnet.
Något inom Isadora hade annars blivit väldigt förbannad om nån gjort något liknande, men med Justin kunde hon inte känna någon ilska när dem båda kommit upp till ytan, bara en sorts känsla av glädje. Genomblöt både i kläder och hår kikade hon på Justin som besvärat försökte vrida ur sina genomblöta kläder. Retands började hon skvätta mängder av vatten på Justin som genast besvarade med likadan metod, glatt brast dem ut i skratt och slutade.



Genomblöta sprang dom besvärat upp mot stranden. "Vad var det där bra för?" andades Isadora häftigt när hon hämtat andan. Justins mörka skratt fotsatte medans han vred ur sina kläder, "Du skulle ha sett din min, obetalbar!" Fick han fram mellan skrattet. Isadora försökt se framför sig hur hennes min måste ha sett ut och gjorde sitt bästa för att hålla tilbaka skrattet och därmed visa sig svag. "Jasså?" frågade hon dumt medans hon sprang snabbt emot Justin och puttade ner honom mot sanden så han hamnade på rygg. Skrattandes satte hon sig upp mot hans mage kände hur tårarna kom rinnandes. "Du skulle ha sett din min" fick hon fram och såg ner på en förvirrad och sandig Justin som fortfarande såg ut att ta in vad som precis hänt.

Snabbt vändes Isadora om så att istället hon låg på rygg med en sandig Justin över sig. "Justin du är sandig!" fick hon fram mellan skrattet som bestod. "Är jag sandig nu?" började justin samtidigt som han tog sand i händerna och drängte Isadoras kläder i det. "Sandkriget" övergick snabbt till kittling när justin olyckligt upptäckt vissa punkter som tillexempel magen som Isadora var kittlig på. "Justin sluta!" skrattade Isadora fram och försökte komma ur greppet hon befann sig i. "Säg att jag vann!" skockade Justin fram medans han var ifull gng med att kittlas. "DU VANN!" nästan gät Isadora ur sig och därmed slutade Justin. "Se, det var ju inte så svårt!" log justin kaxigt och satte sig upp. Isadora andades häftigt samtidigt som hon torkade tår efter tår som runnit.

Justin hjälpte Isadora upp från sanden och dem båda stod och försökte borsta bort den värsta sanden som fastnat i kläderna.
Justin började klä av sig plagg efter plagg som landade på sanden. Isadora studerade honom lite i smyg hur hanskropp var formad samtidigt som hon generat borsta på sina kläder.
När Justin tog av sig mössan han bärt innan hajade hon till, hon stannade till och såg upp på honom. Han stannadetill i rörelsen och stelnade, Isadora tog ett steg närmare och lyfte försiktigt med armen för att kunde dra igenom hans hår. "Har du klippt dig?" stammade hon häftigt fram.. Hon såg på Justin som log generat, "Tycker du om det?" log han snett. Isadora nicade häpet till svars.
Hela hans ansiktsform fick en helt ny form, hans vackra ekkorögon trädde fram och tog plats, hela han såg mycket äldre och mognare ut. han fick ett helt nytt skimmer. Isadora studerade hela ansiktet generat där han stod som frusen och kände hur fjärilarna i magen växte all mer till liv hur hennes bröst slog allt häftigare.
"Du är vacker" fick Isadora ur sig och generat kollade hon genast bort, häpen om vad somnyss flugit ur henne. "Du är också vacker .. Isa" Isadora såg häpet på Justin, studerade hans varma leende, dem tindrande ögonen och de rödrosiga kinderna.
Försiktigt lät han sin hand glida runt hennes nacke och lät hela henne försiktigt glida mot honom allt mer.
Bultande hjärtan, tindrande ögon ochhäftiga andetag. tystheten som omslingrade dem, ljuset från solnedgången som försiktigt lös upp det sista av havsbrisen.



Justins slöt sina ögon när dem bara vara några centimener ifrån varandras ansikten, Justin mjuka läppar masserade Isadoras. Föriktigt och tryggt lät han sin tunga glida in i hennes mun. Isadora kände hur hans bröst pulserades häftigt emot sin när hon tog försiktigt tog ett steg in i hans famn och lät omsvepas av hans händer emot sin korsrygg.
Isadora brydde sig inte vad som skulle hända härnäst, hon tänkte inte på vad morgondagen skulle bringa. Allt som betydde just nu var Justin. Hur han tryggt och varsamt smekte henns korsrygg och var så försiktig om att inte göra henne illa, lät henne ta kommandot.
Båda med krossande hjärtan stod dom nu tillsammans, utan någon aning om vad den andra egentligen kände. Men för Isadora spelade det just nu ingen roll, allt hon kunde tänka när hon stod där i Justins famn var att det var The pefect moment.

_______________________________________________________________________________

TACKTACKTACK
för alla underbara kommentarer på förra kapitlet,
helt galet vad glad och peppad ni alla gör mig!
Vad tycker ni om deras första kyss? :)

* * *

Jag fick en fråga om vad "Kidrauhl" betyder och tänkte förklara lite snabbt,
Kidrauhl är det såkallade "nickname" Justin Bieber hade på sin personliga youtube konto innan han blev känd, där var där igenom Managern Scooter Braun upptäckte Justin.
Justins Personliga konto finns än idag kvar på youtube så det är bara att kika upp det för den som inte visst det tidigare :)
Anledningen till varför jag valt att kalla min novell för just "Always Kidrauhl" är pågrund av att jag kom på denna idé om att Justin skulle lägga sångkarriären på hyllan ett tag på grund av "peronliga skäl" (då jag ALDRIG tidigare läst att någon annan skrivit om det!), som jag till en början skrev om, som sedan utvecklades sig till något djupare och hemskt.
Justin har själv sagt att han alltid kommer att vara Kidrauhl. Så jag tog med mig det så att säga och bidrog med den "quoten" till novellen, då det kommer komma fram mycket tydligare och mer detaljerat i min novell om varför Justin alltid kommer vara just Kidrauhl.


Comments
Anonym skrev:

åååååh <3! deras första kyss, magiskt! det var verkligen den perfekta tidpunkten i novellen för det, varken för tidigt eller för sent! :)

Datum: 2012-01-06 / Klockan: 14:54:13 / URL/Blogg: http://jossank.blogg.se/



Anonym skrev:

fint skriver, riktigt fint!

Och det blev genast mer spännande när du skrev att man får reda på mer detaljerat om varför just "always kidrauhl" :)

Datum: 2012-01-06 / Klockan: 15:04:12 / URL/Blogg: http://jessical.blogg.se/



anita skrev:

mer!!!! :D

Datum: 2012-01-06 / Klockan: 15:07:43 /



Marielle skrev:

Så sjukt jävla bra.. Jag kände hur mitt hjärta slog i hennes takt.. :)

Datum: 2012-01-06 / Klockan: 16:17:58 / URL/Blogg: http://firststeptwoforever.blogg.se/



Anonym skrev:

OMG!!!! MER MER MER MER, så duktig!!!!! xxxx :)

Datum: 2012-01-06 / Klockan: 17:10:08 /



Louise skrev:

Kolla om du blev dagens blogg!

Datum: 2012-01-06 / Klockan: 20:36:26 / URL/Blogg: http://lollorydhxd.blogg.se/



Anonym skrev:

Jättebra!

Om du har tid kika gärna in på min blogg..



/Ebba :D

Datum: 2012-01-06 / Klockan: 22:25:11 / URL/Blogg: http://thatsmile.blogg.se/



Mickan / My Life In My Words skrev:

Jag har nu läst novellen, vet inte om du kommer ihåg mig, men lovade att säga var jag tyckte. :)

I början var den seg och kändes inte som att den skulle komma igång, men nu börjar det hända lite mer saker och det är bra, så det jag har läst nu är bra :)

Datum: 2012-01-06 / Klockan: 23:16:24 / URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se/



Anonym skrev:

sjuktbra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum: 2012-01-06 / Klockan: 23:35:36 /



Patricia♔ skrev:

Sov så gott och en fin lördag:)

Datum: 2012-01-07 / Klockan: 00:51:36 / URL/Blogg: http://patriciac.blogg.se/



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback