Skrivet: - Kategori: Allmänt - Kommentarer: 3

FINA LÄSARE!


Jag vill först säga TACK för alla kommentarer som fortsätter att komma, tack för att ni tar er tid till att kommentera och ge respons på det jag gör! Det uppskattas verligen mer än ni tror.

Om det är något, vad som helst, som ni vill säga till om eller vill ändra på i novellen så låt mig veta! Eller om ni tycker saker går för segt och det inte händer något, tveka inte! Jag tar mer än gärna emot kritik, bra om dålig :)

VAD SÄGER NI OM ETT TILL KAPITEL IKVÄLL?! :)


Comments
Anonym skrev:

Ett till? :D

Datum: 2012-01-07 / Klockan: 22:47:09 / URL/Blogg: http://something.blogg.se/



CarroBieber <3 skrev:

mermermer! dum fråga egentligen ,då man bara vill ha mer och mer hela tiden!! :) <3

Datum: 2012-01-07 / Klockan: 23:18:16 /



Marielle skrev:

Mer än gärna att jag läser ett till! Behöver annat att tänka på. <3

Datum: 2012-01-07 / Klockan: 23:47:51 / URL/Blogg: http://firststeptwoforever.blogg.se/



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback