Skrivet: - Kategori: Always Kidrauhl (PAUSAD) - Kommentarer: 8

Chapter 75 - Believe



Det ruskiga regnet smattrade emot fönsterkarmen utanför, nyheterna på radion hade under hela kvällen beodrat människor att stanna inomhus då en storm var påväg att komma.
Isadora som befann sig hemma i det enormt stora och tomma hus kände ett sting av rädlsa foras genom ryggraden, hon kunde skymta hur träden utanför sattes i sving och blåste mycket mer än vanligt.
Då hennes pappa tillsammans med Rose befann sig i New York över helgen för ett affärsmöte kändes huset tommare och mer övergivet än någonsin tidigare.
Hon öppnade den blanka kylskåpsdörren och fattade ett grepp om Ben & Jerry glassen hon lagt på avsvalning och letade smidigt fram en sked ur den översta kökslådan.
Huset som helt nedsläckt var, fick stämningen att bli ännu rysligare och Isadora som ensamt bestämt sig för att dränka sina sorger i glass och en film denna ruskiga kväll kurade ned sig i den gråa vardagsrumssoffan och placerade den silverblanka macbooken i famnen, smidigt letade hon igenom den mapp där hon förvarade flera hundratals filmer och bestämt sig ganska snabbt för att det var Pretty Woman hon ville se.


*


Ett slags smatter tog liv och ekade i dett lätt upplysta vardagsrummet då ljus stod tätt placerat i vartenda hörn, gäspandes satte hon sig upp och såg sig förvirrat omkring, filmen som förmodligen slutat spelat för en timme sedan var nedsläckt och glassen som smält hade klibbigt letat sig in i soffans hårda tyg-material. ”Pappa kommer döda mig” sa hon irriterat åt sig själv och drog med fingret över det nu klibbiga tyget.
Ett hårt ekande smatter tog liv åter igen och hon såg sig nyvaket omkring, klockan som stod placerade över den öppna elden visade strax efter midnatt. ”Isadora!” hojtade en mörk stämma utanför och hon såg sig skrämt omkring för att finna vart den kom ifrån.


"It's me..."

”Isadora” upprepade rösten högt och smattret sattes återigen igång. Rädd och ängslig begav hon sig emot vågen av smatter, emot det stängda fönstret. Förvirrat försökte hon se genom det igenregnda fönstret innan hon irriterat öppnade det för att se vem det egentligen var som dök upp mitt i natten när en storm fortfarande låg i luften. ”Det är jag” sa den mörka rösten med en vänlig stämma.
Hon sökte förvirrat med blicken ned över gräsmattan då hon tillslut kunde skymta dem gyllenbruna och vänliga ögonen genom månens ljus. ”Justin?” frågade hon förvirrat. ”Ja” skrockade han lågt, ”Kan jag komma in?” tillade han snabbt och hon kunde skymta hur ett leende tog plats på hans läppar, försiktigt nickade hon tillsvars och såg hur Justin med snabba steg begav sig till framsidan av huset.
Försiktigt öppnade hon dörren endast iförd ett mörk lila nattlinne och möttes av Justins vackra leende genom det ösande regnet.
Hans annars så perfekt kammade kalufs hade på grund av det ösande regnet fått ett ostyrligt fall och regndroppar sipprade försiktigt nedför hans oliv formade ansikte. ”Jag är så ledsen ...” huttrade han obekvämt, ”För allt jag någonsin sagt eller gjort som kan ha sårat dig” tillade han snabbt och såg oroligt med sina vackra gyllenbruna ögon på Isadora.
En lätt tår droppade ur hennes ögonvrå och letade sig ned på kinden, ”… Du är det bästa som någonsin hänt mig Isadora, och förmodligen det bästa som någonsin kommer att hända mig. Jag ångrar att jag inte var man nog att visa för hela världen hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag älskar dig, jag ångrar att jag aldrig tog din hand i folkmassor eller gav dig den kärlek och omtanke du förtjänar, men mest av allt ångrar jag att jag någonsin lät dig gå” Justin torkade en tår som fallit nedför hans kind och vilade sedan sin blick på Isadora, ”Alla gör misstag, det är så man lär sig” fyllde han försiktigt in och tog ett kliv fram, regnet som fortfarande öste ned gjorde hans kläder om möjligt ännu blötare.
”Justin …” viskade hon försiktigt, ”… Jag kommer alltid att älska dig, du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta oavsett vad som händer. Men det är nog bäst om vi går skilda vägar, jag är inte bra för dig, du förtjänar någon så mycket bättre…” hasplade hon emellan tårarna.
Alla hemska minnen, allt ont hon någonsin gjort Justin speglades tillbaka i näthinnan och då hon nu stod där framför killen som hon älskade, killen som hon sårat så fruktansvärt mycket blev känslorna så stora. Så otroligt intensiva och allt kom tillbaka till henne på samma gång, allt blev mer klart.
Hon mötte Justins blick med tårar i ögonen, en lätt vindpust träffade hennes bara ben och en rysning for genom ryggraden. Justin studerade hennes från topp till tå och det var nog inte förens nu han insåg att hon endast var iförd ett tunt nattlinne, så pass tunt att hennes styva bröstvårtor blottades.
Han skakade förvirrat på huvudet, ”Varför ska jag nöja mig med det näst bästa när jag har det absolut bästa ståendes framför mig?” sa han lugnt innan han i en smidig rörelse fattade tag kring hennes kinder och kysste hennes lätt fuktiga läppar intensivt med en sådan passion, vilja och laddning. Ståendes i regnet, kyssandes i regnet likt en film. Så otroligt vackert, med en sådan kärlek att Isadora inte ens för någon sekund tvivlade om hon skulle backa undan eller inte. Hon ville ha Justin förmodligen lika mycket som han ville ha henne, om inte mer.


Den kärlek, passion och vänskap dem båda delad var något många letar en hel livstid för att finna, något dem redan som ungdomar hade hittat. En kärlek så pass stark att dem skulle kunna gå över eld för att få behålla. Inget eller ingen kunde ta det ifrån dem båda.


”Justin” viskade hon förtvivlat då Justin försiktigt särat på deras läppar efter den otroligt laddade och passionerade kyssen, han såg förvirrat in i hennes tårfyllda ögon. ”Säg att du inte vill ha mig …” viskade han plötsligt, ” … Säg att du inte vill ha tillbaka det vi en gång hade, Säg det så går jag igen” fyllde han häftigt in fortfarande med sina varma händer placerade kring hennes kalla kinder, Isadora såg förtvivlat upp på Justins vackra gyllenbruna ögon som sedan första stund fångat henne likt en fjäril. ”Säg det” upprepade Justin sprött och hann knappt blinka innan Isadora hastigt kysst hans läppar om möjligt ännu intensivare än tidigare. Den laddade kyssen som snabbt övergick till vilt okontrollerat hångel, Justin som varsamt lyfte upp Isadora i sin blöta famn för att bege sig in i värmen.
Du är så kall och blöt” sa Isadora emellan kyssarna och hamnade smidigt på sina fötter igen, väl inne i vardagsrummet, ”Och du är så otroligt sexig” flinade Justin självsäkert och placerade en hand kring hennes korsrygg samtidigt som han kysste hennes läppar.
Isadora kysste försiktigt hans hals samtidigt som hon smidigt trädda av honom den blöta skinnjackan han bar. Kyssen som övergick upp emot hans öra, nafsandes lätt på hans öronsnibb, en allt mer djupare andning for genom hans kropp och han snärtade ett fast grepp över hennes rumpa innanför linnet, och han kunde snart därpå känna att hon inga underkläder bar, hastigt stannade han upp i rörelsen då han var påväg att kyssa hennes nyckelben och såg förvirrat på Isadora som log ett sexigt leende och höjde sitt ena välplockade ögonbryn, Justins förvirrade uttryck omvandlades snabbt till ett stort leende innan han smidigt drog av sig sin nu tajta våta t-shirt. Hon smekte hans bara rygg och kysste hans läppar försiktigt. ”Jag vill bli ett med dig” stönade Justin emellan kyssen innan hans hand smidigt smekte utanpå nattlinnet nedöver magen och möta hennes nu våta klitoris. ”Justin” stönade hon högt då han försiktigt letat sig in med ett finger i hennes slida samtidigt som han kysste hennes hals.

Hon placerade sin hand ovanpå hans och kände hur hans nu två fingrar smidigt gled in och ut ur henne innan hos hastigt drog ut hans två fingrar för att vilt och upphetsat knäppa upp hans jeans. ”Bordet” sa Justin andfått och nickade med huvudet emot matbordet som var placerat i vardagsrummet innan han åter mötte Isadoras blick och log ett sexigt leende, Hon nickade andfått och placerade sina armar i ett fast grepp kring hans vältränade axlar då Justin hastigt fattat ett grepp kring hennes rumpa och bart upp henne i sin famn.
Hastigt hamnade hon uppå det lätt kyliga bordskanten med sina ben kring Justins midja och lirkade smidigt av han kalsonger samtidigt som hon upphetsat kysste hans fylliga läppar, ”Bli ett med mig” stönade hon andfått med Justins hårda lem mellan sina fingrar.



Justin såg intensivt med sina gyllenbruna ögon in i hennes mörka innan han sekunden därpå gled försiktigt in i henne, ett högt stön for ur hennes mun och hennes huvud åkte bakåt.
Justin tog ett fast grepp kring hennes rumpa då han till en början försiktigt gled in och ut ur henne innan han ju mer upphetsad han blev ökade takten allt mer intensivt. Han stönade högt av njutning och kysste andfått hennes fuktiga läppar. ”Jag älskar dig Justin” viskade hon försiktigt och bet sig löst i läppen då Justin stötte allt djupare i henne. 

En njutning så okontrollbar, så obeskrivlig. Känslan då två människor blir ett med varandra. När två människor älskar varandra så pass mycket att inget är omöjligt.
En känsla så ren, så äkta av lycka och glädje.
Ingenting är omöjligt, ingenting.

___________________________________________________________________________________________



Comments
Maya Lindberg skrev:

Assså shiiit! Du skriver så sjukt bra!;o

Folk säger att jag skriver bra, men du?

Herre gud... Damn va bra du är på sex scener ;)



kram <3

Datum: 2012-05-14 / Klockan: 18:45:12 / URL/Blogg: http://jbieberstories.blogg.se/



Anonym skrev:

haha OMB! sjukt bra :D

Datum: 2012-05-14 / Klockan: 20:32:22 /



Marielle skrev:

Fy fan vad bra skrivet. :) du har verkligen talang. Jag har varit värdelös på att kommentera, men har haft en jobbig vecka med dödsbud så jag har bara läst. Och älskat varje ord du skrivit. :) jag ska bättra mig med kommentarer, för jag vet hur mycket det betyder. ♥♥♥

Datum: 2012-05-14 / Klockan: 20:51:18 / URL/Blogg: http://firststeptwforever.blogg.se/



Emelie skrev:

Jätte bra ! <3

Datum: 2012-05-14 / Klockan: 20:55:18 / URL/Blogg: http://3meliii3.devote.se



Anonym skrev:

grymt duktig du var på att skriva sexscener ;)

Datum: 2012-05-14 / Klockan: 21:26:16 /



Anonym skrev:

Så bra! Helt awesome like allways! :D meeeeer xx

Datum: 2012-05-14 / Klockan: 21:39:54 /



Lisa skrev:

Jättebra! :D

Datum: 2012-05-14 / Klockan: 22:21:38 /



Mickan / - My Life In My Words skrev:

Oh my sweet lord! :o

Haha, för det första yes, för att dem känner så pass stark för varandra, älskar det!

Och för det andra, wow! Jag har sagt det förr och säger det igen, du är grymmare än grymmast på att skriva och formulera dig, det blir så förbaskat verkligt! :D

I really love it!

<3

Datum: 2012-05-18 / Klockan: 01:26:42 / URL/Blogg: http://miickzz.blogg.se/



Ditt namn:

Mail adress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback